Obiectivele acestui proiect au urmărit: cultivarea abilităților
copiilor de a gândi critic despre școlile proprii, oferirea posibilității
copiilor de a crea o producție comună, cultivarea imaginației copiilor referitor
la școlile pe care și le doresc, dezvoltarea creativității prin realizarea unei
mascote, îmbunătățirea competențelor de comunicare ale copiilor într-o limbă
străină prin intermediul scrisorilor, videoconferințelor, prin intermediul tuturor
activităților proiectului, dezvoltarea abilitățile digitale ale copiilor-prin crearea
unei schițe de animație utilizând instrumentele Web 2.0.
Proiectul s-a derulat pe parcursul unui an școlar, având un program bine stabilit. În septembrie –octombrie fiecare partener a realizat un Logo pentru proiect, copiilor li s-au creat conturi în Twin Space și au votat pentru Logo-ul favorit, Totodată, copiii au realizat desene cu școala pe care și-o doresc, alcătuindu-se o broșură comună cu desenele și explicațiile copiilor. Broșura poate fi accesată: https://www.canva.com/design/DADIgSJ1OFo/UjC1hyaipjvNV_cxYr5qGQ/edit
În
noiembrie-decembrie-ianuarie, au
fost programate trei activități:
1.Crearea de către
fiecare partner a unei mascote reprezentative pentru fiecare țară: Păcală
–România, Pinocchio-Italia, Pepee-Turcia, Athena-Grecia și Pat și Mat-Republica
Cehă.
2. Crearea unei
machete 3 D a unei săli de clasă, laborator, curtea de joc, etc. aunei școli
”de vis”. Profesorii s-au întâlnit on-line și s-a decis care machete va fi realizată.
Copiii din România au ales curtea de joc.
3.
Întâlnire online între copii-prezentarea mascotelor și a machetelor 3D.
În
februarie, copiii au realizat
scrisori despre școala lor, scrisori care au fost trimise fiecărui partener. Accesați
link-ul : https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=dnEoZ4h94l8
În martie-aprilie, copiii au învățat noțiuni despre codare. Fiecare mascotă a fost realizată, utilizând coduri de culoare.
În
luna mai, copiii au realizat cu
ajutorul aplicației Scratch, o scurtă poveste, în care mascotele țărilor
partenere erau principalele personaje, prezentând prin scurte dialoguri, școala
pe care au realizat-o copiii în machetele 3D. Fiecare țară a realizat o parte a
poveștii- a începu Grecia,a continuat Italia, România, Turcia și Republica
Cehă.
Copiii
s-au întâlnit online, au jucat un joc interactiv, părinții au fost invitați în
proiect, evaluând activitatea copiilor, pe parcursul acestui an.
Proiectul poate fi vizualizat accesând link-ul https://twinspace.etwinning.net/74134/home.
Proiectul poate fi vizualizat accesând link-ul https://twinspace.etwinning.net/74134/home.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu